Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: Cazier judicar romanesc pentru persoane cu cetatenie romana(ce detin numai pasaport simplu CRDS)
Basarabenii in Romania Forum > Cetatenii rep. Moldova in Romania > Legalizarea
Shmitt
Salutare all!

Cine ar putea sa ma ajute, poate a mai fost cineva in situatia mea!
Deci vara trecuta am reusit sa obtin cetatenia romana si in final am facut pasaportul romanesc simplu tip CRDS(adica pasaportul romanesc cu domiciliul in strainatate: Republica Moldova). Acum am nevoie de cazier judiciar romanesc. Sunt student in Iasi, dar nu am nici o viza de sedere temporara aici in Romania. Astfel tipii din iasi care elibereaza caziere mi-au zis sa merg la bucuresti.

Cunoaste cineva vreo alta posibilitate de obtinere a cazierului ?

Daca e sa merg la bucuresti, unde ar trebui sa ma prezint si ce acte ash avea nevoie?

Va rog foarte mult cine poate sa ma ajute?!

Va multumesc anticipat!
diancik
Iata informatia 100 % corecta ce o stiu:
Cazierul judiciar roman il poti obtine la orice Inspectorat de Politia a judetului (oricare judet). Poti ruga pe cineva sa depuie p-u tine, adica prin mandatar (faci procura, imputernicire p-u persoana care va depune p-u tine, o faci la orice notariat).
Iata ce acte vor fi necesare p-u depunerea documentelor prin mandatar:
Cererea de cazier judiciar va fi completată de împuternicit cu toate datele de stare civilă ale titularului cazierului judiciar şi va fi însoţită de :
-copia actului de identitate a solicitantului,
-copia actului de identitate a împuternicitului
-în original, actul de identitate al împuternicitului pentru prezentarea la ghişeu
-procura autentificată în condiţiile legii care se va depune :
a) în original —dacă procura are ca obiect obţinerea cazierului judiciar
cool.gif în copie legalizată — dacă procura are un obiect generic ce presupune şi obţinerea certificatului de cazier judiciar.