IPB

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )

Reply to this topicStart new topic
> studenta, casatorita in RO, obtinerea cetateniei
iulika
mesaj Nov 23 2007, 21:40
Trimis la #1

Membru avansat

Grup: Membri
Postari: 31
Inregistrat pe: 14-November 07
Membrul Nr.: 622

sunt studenta an 3 in RO, azi sarbatoresc un an de casatorie! Sotul meu e cetatean roman! Pe 8 ian iau viza de resedinta de 5 ani pt Bucuresti, AJUTOR! care-i procedura pt obtinerea cetateniei?!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Alexandr
mesaj Nov 23 2007, 23:28
Trimis la #2

Membru
**

Postari: 14
Inregistrat pe: 11-September 06
Membrul Nr.: 21

pai daca esti casatorita obtii un permis de sedere special, arata ca buletinul roman, doar ca e de alta culoare. Sediul pentru obtinerea unui astfel de permis e la romana, tre sa te uiti pe site-ul autoritatii. Ca s-o obtii te duci cu certificatul inregistrarii casatoriei si cu alte acte care le gasesti tot pe site. Sa stii ca cand faci un astfel de permis, iti vin controale acasa, incat esti nevoita sa dovedesti ca traiti impreuna, sa vada politistii ca chiar sunteti casatoriti de buna voie.
succes
+Quote Post
Sashok
mesaj Nov 24 2007, 00:01
Trimis la #3

Leader!

Grup: Administrators
Postari: 296
Inregistrat pe: 3-March 06
De la: Bucharest
Membrul Nr.: 7

Si din partea me casa de piatra si nunta de aur!!!
In rest Alexandr ti-a zis cam tot esentialul, si inca ceva, cu permisul ala poti sa iesi in europa exact cum iesa oricare cetatean roman, doar ca sa fie si sotul tau alaturi wink.gif singura nu poti pleca nicaeri.
+Quote Post
olguta
mesaj Nov 24 2007, 08:54
Trimis la #4

Nou pe BASA
*

Postari: 6
Inregistrat pe: 20-March 07
Membrul Nr.: 260

CITAT(iulika @ Nov 23 2007, 10:40 PM) *